Onnistu viestinnässä ja myynnissä lääketeollisuuden vaatimukseen ja lakiin koulutetun ammattitaitoisen henkilökuntamme ja monipuolisten toimistopalveluidemme avustuksella.

Viestintäpalvelut

Meiltä saat parhaan palvelukokemuksen

Ammattitaitoinen tiimimme toimii saumattomasti yhteistyössä, varmistaen asiakastyön onnistumisen viestinnän ja myynnin prosesseissa. Henkilökuntamme on koulutettu toimimaan lääketeollisuuden vaatimusten ja lain mukaisesti sekä työtämme mitataan laadullisesti digitaalisten ohjelmistojemme avulla päivittäin.

Lue lisää viestintäpalveluistamme: toimistopalvelut, datan päivitys, informaatiopalvelut (Opt -in ja NPS -tutkimus) ja vaihdepalvelut.

Onnistu myyntiprosessissa suunnittelusta jälkimarkkinointivaiheiseen ja hyödynnä suunnitelmallista ja viimeisteltyjä toimistopalveluita

Tarjoilutilausten ja asiakastilaisuuksien organisointi

Asiakastilaisuus on toimiva foorumi uusien tuotteiden lanseeraukseen ja asiakkaiden tapaamiseen. Onnistunut asiakastapahtuma kasvattaa myyntiä, sitouttaa asiakkaat ja vahvistaa yrityksen brändiä. Asiakastapahtuman suunnitteluun ja tavoitteeseen kannattaa panostaa. Se auttaa ymmärtämään, kuinka paljon tilaisuuteen kannattaa sijoittaa aikaa ja rahaa sekä ketä kannattaa kutsua paikalle. Myös viimeistely ja jälkimarkkinointi on tärkeässä roolissa positiivisen kokemuksen synnyttämiseksi.

Vastaamme ammattitaitoisesti päivittäisten asiakastapaamisten tarjoiluiden, asiakastilaisuuksien ja -koulutuksien sekä webinaarien organisoinnista.  Huolehdimme tarvittaessa koko prosessin suunnittelu- ja toteutusvaiheesta jälkimarkkinointivaiheeseen tai olemme mukana vain niissä vaiheissa, joissa asiakas tarvitsee eniten tukea. Hoidamme laskutuksen ja laskujen maksun eri tilaisuuksien ja tarjoiluiden osalta.

Toimistopalvelut

Asiakaspalvelukokemukseen voi vaikuttaa positiivisesti toimivalla ja ammattimaisella vaihdepalvelulla .

Monikanavainen asiakaspalvelu - Vaali ja vaadi asiakaslähtöisyyttä

Hyvin toimiva vaihdepalvelu vaikuttaa asiakaspalvelukokemukseen lisäten asiakastyytyväisyyttä ja rakentaen parempaa yritysmielikuvaa. Eritoten tavoitettavuus, nopea vastausaika, ammattimaisuus ja ystävällisyys määrittävät asiakkaan kokemaa tyytyväisyyttä. Vaihdepalvelu on käyntikortti, jolla haluamme tehdä vaikutuksen ja mainostaa omaa brändiä.

Vaihdepalvelumme maksimoi henkilöstönne tavoitettavuuden vapauttaen samalla aikaanne tuottavampaan työhön. Me toimimme liiketoimintanne tukena huolehtien puhelimen lisäksi myös verkon, sosiaalisen median, sähköpostin, tekstiviestin tai Chat -palvelun kautta saapuvista yhteydenotoista. Koulutetut asiakaskoordinaattorimme vastaavat jokaiseen yhteydenottoon asiantuntevasti mahdollistaen lääketurvallisuuden osalta esim. haittavaikutusilmoitusten vastaanottamisen.

Palvelemme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Vaihdepalvelut

Ajantasaisten informaatiopalveluiden avulla tavoitat asiakkaasi ja pääset myynnillisiin ja viestinnällisiin tavoitteisiin.

Asiakasdatan päivityspalvelut sekä Opt-in suostumukset - Panosta kumppanuuteen

Ajantasaiset yhteystiedot auttavat tuomaan yrityksellesi tulosta. Jokaisen yrityksen tulee säännönmukaisesti päivittää asiakastietokantaa, sillä keskimäärin noin 20 % yhteystiedoista vanhenee vuosittain. Me päivitämme asiakasyhteystietojanne joko kampanjapohjaisesti tai vuosisopimuksella, tarpeidenne mukaan.

Sähköpostimarkkinointi on tehokas keino tavoittaa asiakkaita ja päästä niin myynnillisiin, kuin myös viestinnällisiin tavoitteisiin, mutta GDPR asetuksen puitteissa asiakkaalta tarvitaan ennakkosuostumus sähköisen suoramarkkinoinnin lähettämiseksi. Hoidamme myös Opt-in suostumusten koordinointia, mahdollistaen sähköpostimarkkinointinne toimivuuden.

Olemme tukenanne kaikissa markkinointiviestinnän vaiheissa.

Informaatiopalvelut

Asiakastyytyväisyys tutkimukset tuo merkittäviä hyötyjä liiketoiminnan tueksi.

Asiakastyytyväisyys - Tunnista asiakkaan tarpeet ja tyytyväisyys

Asiakaskokemuksen mittaaminen tuo merkittäviä hyötyjä liiketoiminnalle. Asiakaskokemusta voidaan tutkia mm. NPS-kyselytutkimuksen avulla, joka on kansainvälisesti käytetyin mittari käyttäjäkokemuksen ja asiakaskokemuksen selvittämisessä. NPS-kyselyllä kerätään tietoa liiketoimintaympäristönne kehityskohdista, asiakastyytyväisyydestä ja mahdollisista ongelmakohdista, jotka vaativat välitöntä reagointia. Tutkimustuloksia voidaan hyödyntää liiketoimintanne kasvusuunnitelmien ja kehitystyön tukena.

Teemme asiakkaillemme asiakastyytyväisyystutkimuksia sekä puhelimitse että digitaalisesti. Olemme tarvittaessa mukana tutkimuksen suunnittelussa ja kyselylomakkeiden laatimisessa tai osallistumme pelkästään tutkimuksen toteuttamiseen. Meillä on yli 10 vuoden kokemus NPS-kyselytutkimuksen toteuttamisesta, jota koordinoimme päivittäin.

Asiakastyytyväisyys tutkimukset